ישראל לוי ייעוץ וליווי שיווקי
ישראל לוי
תפריט
HEART AND TECHNIQUE TOGETHER
ייעוץ וליווי שיווקי  |  ניהול תהליכי מיתוג  |  ניהול קריאייטיב
  • מי אני
    • ספרים והרצאות
  • ייעוץ שיווקי
    • למידה, ניתוח ואיפיון
    • בניית אסטרטגיה שיווקית
    • ליווי ויישום האסטרטגיה
  • מיתוג
    • דוגמאות א'
    • דוגמאות ב'
  • קריאייטיב
  • בלוג
  • צרו קשר

בלוג / מהם הנכסים החשובים ביותר לארגון כמותג?

תלוי את מי שואלים

נכתב על-ידי ישראל לוי בתאריך 12/11/2018 בשעה 08:19
מהם הנכסים החשובים ביותר לארגון כמותג?

. יש שיגידו האנשים, והם יצדקו, יש שיגידו המוצר, וגם הם יצדקו, יש שיגידו הלקוחות, ושוב הם יצדקו, ויש שיגידו גלעין הידע הארגוני, ושוב, גם הם יצדקו או גלעין המידע הארגוני, והם יצדקו.

אכן כולם צודקים, כל אלה הם המרכיבים את אישיות המותג Brand Identity המייצג את הארגון. וההבדל בין מותג למותג הוא סדר החשיבות ה"נכון" לכל ארגון העומד מאחורי המותג. ובעיקר היכולת לשמר באופן קוהרנטי את הנכסים שהם חלק עיקרי בערכי המותג ובאישיותו.

האנשים-Personal -  מנהלים איכותיים, עובדים נאמנים, אמינים, שרותיים ומקצועיים וארגון היודע לשמר אותם ואת הפטריוטיות שלהם. ועוד.

המוצר-Product - איכותו, התפתחותו ופיתוחו, פיתוח דרכי ייצורו, היותו מעודכן (למחר ולקהלים חדשים), בידולו, מחירו, חזותו, ידידותיותו. ועוד.

הלקוחות- Customers - הבנת צורכי קהל המשתמשים, שימור שביעות הרצון בקרב הלקוחות הקיימים, הרחבת היצע המוצרים- השרותים בקרב הלקוחות הקיימים – "השבויים", פיתוח דרכים מעודכנות להגעה ללקוחות חדשים ולפיתוח מעגלי לקוחות חדשים. ועוד.

ליבת הידע- knowledge core - ארגון דינמי צובר ידע פנים וחוץ ארגוני עצום במהלך חייו, אין חוכמה רבה בלהמציא את הגלגל שוב ושוב, התפתחות היא המשכיות, תחילתה של כל התפתחות מעוגנת בכל הידע שהצטבר בארגון עד הנקודה ממנה מתחילים את השלב הבא, קומה שלושים בבניין נבנית על עשרים ותשע הקומות הקודמות וכולן נשענות על היסודות היציבים. ידע צריך להיות מועבר מדור לדור, של מנהלים ועובדים, ידע צריך להיות נגיש ומועשר באופן מובנה ומעודכן. ועוד.

גלעין המידע- information - צבר המידע הוא נכס לכל ארגון, צבר המידע צריך להיות נגיש למנהלי הארגון ועובדיו, ובאופן ממודר, מידע על הארגון והעובדים בו, מידע על השווקים הרלוונטיים, מידע על המתחרים, מידע על הלקוחות. תיעוד נסיונות. תיעוד הצלחות והסקת מסקנות ותיעוד כישלונות והסקת מסקנות. ועוד.

בנוסף בראייה שיווקית, שמירה ותחזוקה של אישיות המותג התנהגותו וחזותו באופן קוהרנטי  ובכל הפלטפורמות (פרינט, דיגטל וכד.)
תגיות: עובדים, מנהלים, ליבת ידע, ליבת מידע, לקוחות, חזות מותגית
ישראל לוי טלפון050-527-8908
ישראל לוי דואר אלקטרוניatsoolevy@gmail.com
רקע צור קשר
ניווט מהיר
עמוד הבית
מי אני
ייעוץ שיווקי
תהליכי מיתוג
קריאייטיב
צור קשר
מונחים מקצועיים
תהליך מיתוג
קמפיין פרסומי
קמפיין שיווקי
לימוד אסטרטגיה עסקית
בניית אסטרטגיה שיווקית
ניהול אסטרטגיה שיווקית
ספרות
קרדום
שנגראי
למי צלצלו הפעמונים
בלוזן 1
בלוזן 2
צפרדע היא צפרדע היא צפרדע
‎ישראל לוי - ייעוץ שיווקי וניהול תהליכי מיתוג‎
2025 © כל הזכויות שמורות לישראל לוי ייעוץ וליווי שיווקי
bulletישראל לוי ייעוץ וליווי שיווקי
bulletמי אני
ספרים והרצאות
bulletייעוץ שיווקי
למידה, ניתוח ואיפיון
בניית אסטרטגיה שיווקית
ליווי ויישום האסטרטגיה
bulletמיתוג
דוגמאות א'
דוגמאות ב'
bulletקריאייטיב
bulletבלוג
bulletצרו קשר