ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי

מנסיוני עם קשת רחבה של חברות וארגונים בגדלים ובהיקפי שרות וייצור שונים, ברור לחלוטין שהכל שיווק.

כן, הכל שיווק. נקודה.

יש שיטענו שהמוצר קודם לשיווק, ובכן האם המוצר אינו מהלך באסטרטגיה שיווקית ?
האם רכישת מכונות לייצור פקקים איננה נובעת מניתוח שוק המראה על התכנות גבוהה למכור את הפקקים ?? שיווק.
האם איכותו של המוצר לא תותאם לשוק (צרכיו, רצונותיו, טעמיו וכו') שסומן כשוק המטרה ? שיווק.
האם חברת בנייה תרכוש קרקע ותתכנן עליה בנייני מגורים ללא סקירת שוק המטרה הפוטנציאלי ובדיקת צרכיו, יכולת התשלום שלו ? תרבות המגורים שלו ? ועוד ועוד.... שיווק.
כי הכל שיווק.

מכאן שיועץ שיווקי צריך להבין לא רק באוקיינוסים אדומים וכחולים, לא רק בפירמידת מסלאו, לא רק מודלים כמו SWOT ו- PEST ואחרים, יועץ שיווקי צריך, סליחה, חייב, להבין בניהול ארגונים, בכ"א, ביחסי אנוש, בתהליכי ייצור, בקריאייטיב, בעיצוב, בכתיבה יוצרת, בצורה וצבע, בתכנון אסטרטגיות שיווק המשתלבות באסטרטגיה העסקית של החברה.  

איך זה מתבצע:
שלב א': למידה, ניתוח ואיפיון
שלב ב': בניית אסטרטגיה שיווקית
שלב ג': ליווי/ניהול האסטרטגיה השיווקית

העיסוק רב השנים בכל התחומים האלה מאפשר לי לבחור ולבחון את הספקים הטובים ביותר באמצעותם נמקסם את יישום האסטרטגיה השיווקית.